Senja Idrettsråd og Senja kommune inviterer til idrettskonferansen lørdag 10 februar 2024 i Kunnskapsparken. Etter at idrettskonferansen ble avlyst 2023 grunnet lav påmelding sendte Idrettsrådet ut et spørreskjema til 52 klubber der innholdet gikk på om det var interesse for en idrettskonferanse som møtearena i årene som kommer. I denne spørreundersøkelsen var det flere punkter som klubbene kunne svare på vedrørende en evt. ny idrettskonferanse. Ut i fra mange gode svar på spørreundersøkelsen arrangeres årets konferanse 10 februar 2024. Årets program vil blant annet ta for seg om idretten i kommunen kan bli en enda viktigere bidragsyter til folkehelsen i fremtiden!. Anleggsdelen i kommnunen mot 2040 skal vi innom og ordfører vil utfordre klubbene til "Hva kan vi gjøre sammen for å utvikle idretten i kommunen".  Programmet ligger her som vedlegg. Referatet fra 2022 ligger og her som vedlegg for de som vil lese dette.

Hvis du har lyst å komme på årets konferanse så send en påmelding til rene.hillestad@idrettsrad.no innen 28 januar - Først til mølla. når det er fullt stenger vi påmeldingen.

Program Idrettskonferansen Senja kommune 2024.pdf

Ref. Senja idrettskonferansen 01.10.2022.